Vedci spochybňujú závery štúdie REDD+ použité v článku Guardian

Guardian publikoval začiatkom tohto roka článok, ktorý kritizoval projekty REDD+, pričom citoval štúdiu, ktorá tvrdila, že tieto iniciatívy generovali výrazne menej uhlíkových kreditov, ako sa uvádzalo. Skupina medzinárodných vedúcich vedcov však spochybnila závery štúdie REDD+ a verejne odsúdila jej zistenia. Vedci vrátane Eda Mitcharda, hlavného vedca spoločnosti pre satelitné údaje Space Intelligence, v spolupráci s výskumníkmi z inštitútov ako vyjadrili obavy týkajúce sa metodológie a údajov použitých v štúdii, čo naznačuje, že závery môžu byť nepresné alebo zavádzajúce. Edinburgh aKalifornia a univerzity MIT, NASA Zatiaľ čo ich najnovší dokument ešte musí byť recenzovaný, tvrdí, že objavil niekoľko chýb v pôvodnej štúdii a žiada, aby bol revidovaný alebo dokonca stiahnutý. (podľa Saša Ranevská)